Feb 7, 2012

Pageview, Korean still the numbeh 1

Tiba-tiba tadi iseng ngecek total pageview since I started this blog, 2009 until today, Feb 2012. Then bellow is the result.


Rada-rada gimanaaa gitu ngeliatnya. Kebanyakan di blog ini saya dikenal sebagai food blogger tapi kenapa peringkat pertama dari peringkat 10 besar ini bukan review makanan yang saya ulas melainkan about Fashion, and guess what it is the Korean Style.

The Numbeh One is Preference Style (Korean Style) (1,983 pageviews).  Jadi ceritanya memang Korean Style yang sedang booming ini berimbas ke Blog saya.

The Second is, guess what?? Citra Indonesian Idoooll (1,506 pageviews), ckckck... Ternyata si Citra tenar ya diblog sayah, hahaha...

The Third one still from Korea, Yes Super Junior is in da haussss (1,401 pageviews), hehe... Ternyata gosip kedatangannya ke Indonesia tahun 2011 lalu sempet bikin heboh blog sayah juga ya, ehehehe...

Food review baru ada diurutan keempat, yaitu BBQ Thai over noodle from Over Rice (503  pageviews), dan ternyata menu favorite yang saya bahas disitu pun sudah dicoret alias not available anymore on that Restaurant, tragis.


Sixth is Food Blogger Networking Day at Es Teller 77 , (239 Pageviews).
Seventh is  Guess Who??? (Preference's StyLe) , (237 Pageviews)

Eight is Spinach.. (Preference Beauty & Health), (228 Pageviews)

Nine is  Nice Food, Nice Ambience at Senju Ramen , (201 Pageviews)

And The Last is, Secret Garden, Korean Drama , (185 Pageviews). Diawali dengan korea dan diakhiri dengan Korea, hehehe...



But so far saya puas, karena 5 judul ulasan saya mengenai makanan dan restoran favorite masuk 10 besar yang paling sering dilihat para blogger, etc ☜(*▽*)☞.

Thanks to all yang mau baca blog sayah, I love you aaaaalllll m(-___-)m.

No comments: